استفاده شما از وب سایت اینترنتی شرکت برزین تجارت شیدا به آدرس اینترنتی barzincoffee.ir به منزله قبول شرایط مندرج در این صفحه می باشد.

 آماده سازی و ارسال سفارشات؛  تا دو روز کاری پس از ثبت و نهایی شدن سفارش، توسط پست پیشتاز ارسال می گردد. (ذکر این نکته ضروری است که امکان دارد این زمان بسته به ترافیک خط تولید، نوع و موجودی کالا  افزایش یابد.)

– شماره 14 رقمی مرسوله پستی، به شماره همراه درج شده هنگام ثبت سفارش ، توسط شماره 50001270000001 به مشتری پیامک می گردد. در صورت در دسترس نبودن شماره، وب سایت برزین کافی مسئولیتی در قبال اعلام کد نخواهد داشت، و شخص مشتری باید پیگیر آن باشد.

– وب سایت برزین کافی هنگام ارسال سفارشات نهايت سعی و تلاش خود را برای بسته بندی ايمن و مطمئن و استاندارد برای تمامی محصولات انجام مي دهد. پس از تحويل مرسوله به مبادی های حمل و نقل معتبر و اعلام رسید مرسوله، در صورتی كه هرگونه حادثه و اتفاقی حين حمل كالا اتفاق بيفتد، و مشتری متوجه مخدوش شدن بسته یا شکستگی و …. شود باید از تحویل بسته از مامور مبادی حمل خودداری نماید تا قابل پیگیری باشد در غیر این صورت شرکت برزین تجارت شیدا هيچگونه مسئوليتي را عهده دار نمی باشد.

_ به دلیل اینکه قسمتی از محصولات سایت موادغذایی و نوشیدنی می باشد و بنابر دستور سازمان غذا و دارو و اداره استاندارد از عودت و برگشت کردن این کالاها معذوریم.

– در صورتي كه كالای ارسال شده به خريدار محترم با كالای سفارش داده شده مغايرت نداشته باشد:
مشتری بايد از پذيرش كالاي موردنظر خودداری كرده و حداکثر ظرف 24 ساعت بخش پشتيبانی فروش را در جريان عدم تطابق كالای تحويل گرفته شده با كالای ثبت سفارش شده قرار دهند. در صورت تحويل كالای موردنظر نيز بايد بدون هيچگونه آسيب فيزيكی و مخدوش كردن بسته بندی كالا آن را به همان صورت به آدرس انبار شركت ارسال كنند و كارشناسان بخش پشتيبانی فروش  نيز پس از بررسی صحت و سلامت كالا اقدام به تعويض كالا با كالای مدنظر كنند. در صورتي كه بسته بندی كالای تحويل گرفته شده به نحوی دستكاری فيزيكی شده اند، برای برزین کافی مورد قبول نبوده و استرداد كالا امكان پذير نمی باشد.

– در صورت عدم درج صحیح مشخصات مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده و همچنین درصورت عدم دریافت و خودداری تحویل سفارش توسط گیرنده ؛ در صورت مرجوع شدن بسته پستی، مشتری، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و شرکت برزین تجارت شیدا هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.

– در صورتی که وب سایت برزین کافی به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

وب سایت برزین کافی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای وب سایت برزین کافی محفوظ است.

– آدرس  ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

– راه های ارتباطی برزین کافی در قسمت تماس با ما وبسایت ذکر شده اند. در صورت ارسال هرگونه پیامک و تماس تحت عنوان وب سایت برزین کافی ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام وب سایت برزین کافی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به barzin.btsh@gmail.com  اطلاع دهید.